Na osnovu dosadašnjeg iskustva i saradnje sa velikim brojem agencija, stekli smo utisak da je zbog sveukupne situacije sada mnogo teže doći do kupca, za razliku od možda nekog prethodnog perioda. Činjenica je da kupci sada mnogo lakše dolaze do ponude agencija putem agencijskih sajtova, portala za oglašavanje i drugih medija… To znači da oni najčešće žele brze odgovore i vrlo često istovremeno kontaktiraju i po nekoliko agencija tražeći najbolju ponudu. Na mnogim portalima čak postoje automatizovani sistemi za istovremeno slanje ponuda na adrese više desetina različitih agencija. Brzina obrade zahteva kupaca i slanje ponude pre konkurencije sada postaju jedan od ključnih faktora uspešnog poslovanja.
Još od prvih verzija programa RELPER, omogućeno je slanje ponude na mail klijenta direktno iz programa, gde praktično agenti za samo par sekundi mogu da pošalju i po nekoliko oglasa. Ovo je vrlo značajna funkcionalnost, ali u nekim slučajevima nažalost ne i dovoljna.
Ako kupac prihvati Vašu ponudu najvažniji deo posla je verovatno već završen. Nakon toga nastupa niz standardnih operacija koje svaka agencija vrlo dobro poznaje i uspešno obavlja.
Pitanje koje se nameće je:
Šta se dešava kada kupac ne prihvati nijednu od Vaših ponuda?
Na ovo pitanje najjednostavniji odgovor bi bio da kupac nije ozbiljan i da je potrebno fokusirati se na druge kupce. Ukoliko je procena tačna onda je i ova odluka potpuno ispravna. Međutim, šta raditi kada imate ozbiljnog kupca, a trenutno nemate ponudu koja njemu odgovara? Da li ga treba jednostavno pustiti da ode?
Naš odgovor je NE – NIKAKO!
A evo i zašto:
Svakog potencijalnog kupca treba sačuvati tj. uneti u sistem i sačuvati njegov zahtev sa svim bitnim informacijama koje ste od kupca dobili. Na osnovu tih podataka program će biti u stanju da sam pronađe kupca čim se u bazi pojavi odgovarajuća nekretnina. To se može desiti i samo 10 minuta nakon što ste prekinuli razgovor sa kupcem, ali i nakon 10, mesec ili više dana. U prvom slučaju biste se bez problema setili da odmah kontaktirate kupca i za to Vam program verovatno nije ni neophodan. U drugom slučaju, verovatnoća da ćete se setiti je, priznaćete, vrlo mala ili nikakva. Ne samo da se nećete setiti šta je kupac tražio i šta ste mu odgovorili, već ćete vrlo verovatno zaboraviti i da Vas je uopšte nekada i kontaktirao.
Ovde program radi za Vas!
Program Vam omogućava da sačuvate sve parametre zahteva, da zabeležite sve informacije koje ste dobili od klijenta, da sačuvate informacije o svim nekretninama koje je kupac pogledao (ili nije želeo da pogleda) i da jednim klikom pronađete sve odgovarajuće nekretnine ili sa druge strane jednim klikom na nekretninu pronađete sve potencijalne kupce.
Sigurni smo da će Vam ovo dati dodatni “vetar u leđa” i da će Vaš klijent biti zadivljen profesionalnošću Vaše agencije kada ga i nakon nekoliko dana (ili meseci) Vaš agent kontaktira sa odgovarajućom ponudom, pri tom raspolažući svim relevantnim informacijama o klijentu.
Jednostavno, želimo da Vas RELPER izdvoji od konkurencije i poveća efikasnost rada Vaših agenata i čitave agencije.